2015. február 24., kedd

Tárcavarró workshop Barbival

Elég régóta szemezgettem a fémkeretre varrott tárcákkal, végül nekiláttam és megalkottam ezt.


A kis alkotás a szerencsémet is meghozta, mert január elsején Barbi varr kézműves, - akinek a munkáit régóta csodálom - sorsolt, egy korábban meghirdetett játék kapcsán... és a szerencse nekem kedvezett. :)
A nyereményem egy Barbi által elkészített csodás tárca ... lett volna, de én tisztelettel megkértem Barbit, hogy amennyiben nincs akadálya, szeretném beváltani egy workshop-on való részvételre. Természetesen nem volt akadálya, így izgatottam vártam mikor kerül sor Budapesten a kézműves foglalkozásra.
Az időpont egy neves dátumra, Valentin napra esett.
A helyszínre érkezve Barbi és Szilvi frissítőkkel fogadott minket, mire a teát elkortyoltuk befutottak a többiek is.
Gyönyörű ajándék is várt ránk... :)

Rövid ismerkedés után belevetettük magunkat az alkotásba.
Barbi rövid ismertetőt tartott a munkafolyamatról, a beszerzési forrásokról, mi pedig ittuk a szavait. :)

Mint látjátok, nagyon vidám volt a hangulat! :)
Az elmélet után a tettek mezejére léptünk, mindenki egyéniségéhez illő, csodás darabot készített. Ha elakadtunk Barbi és Szilvi azonnal, türelmesen segített.
A legnehezebb rész az alkotás megtervezése és az anyagok kiválasztása volt. Hogy miért? Rengeteg gyönyörű anyag, csipke, szalag várta, hogy kezeink alatt átalakuljanak.






  Az idő szinte elrepült, amíg alkottunk... a következő szépségek kerültek ki a kezeink alól:

Borostyán kislányom "vagánycsajos" táskája:


 Végül az én általam készített táska:


Köszönöm ezúton is Barbinak és Szilvinek valamint  résztvevő lányoknak a szép napot!

*A "Barbi varr WS" fényképek Barbi hozzájárulásával  jelennek meg a blogban.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése